00.36

vaknade tio imorse och sprang direkt hem till ewe för att sola. fortfarande albino men inte råalbino :) alltid nåt. blev biten av en sjuk jävla insekt också. får värsta rysningarna när jag tänker på den! åkte in till stan vi tre och träffa elina och några , käka vivaldi och glasss :)sen hem typ vid åtta, städade mitt rum och sen cyklade och och ewe till virre och emil och spela xbox.
kom nyss hem och är iskall fast detta ska föreställa en sommarkväll? har frysit trampdynorna av mig bakpå en moppe med mikka den senaste halvtimmen av mitt liv!
nu ska jag "kolla på teve" (dvs sätta på teven,välja program, kolla tills reklamen, och somna innan jag förstått vad programmet gick ut på)
sov söttttt )k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0