eclipse!!!

den 28e äre premiär av eclipse och vi har biljetterrrrrrrr hihihi extas!




slingade elinas hår i skolan sen var vi på stan en evighet och sen sola vi och rökte vattenpipa i gräset mmmhhhh mysigt! sen blev det träning och sen dissa jag löga och åkte hem till mina syskon (villket jag ångrar) som jag trodde hade dom rivit huset och byggt nån form av brygga uppepå vårat tak? kvällen har fortsatt med att dom snortat oboý medans jag kikade på halv åtta hos mig. nu gör dom hemmagjorda bomber av tändare och jag kände att det började spåra så jag gick in på mitt rum med mobilen. nyss kom mamma hem och erbjöd mig hundra kronor för att "röja upp i köket" tar mig nog bara en halvtimme så det kan det vara värt...

shit vad törstig jag blev! kanske för jag dreglade så mycket när jag tänkte på jacob i nya eclipse ;););) hahahah nej men jag ska dricka pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0