GOSIP GIRL!!!!!!!

omg omg omg omg alla som såg gossip girl igår!!!!!!!!!!! blev så upprörd så jag råkade få en kallsup när jag skulle dricka vatten, plus att jag oroade mig för chuck hela natten.. hur ska jag överleva tills nästa säsong?? (HAHA freak)
på tal om att överleva så överlevde jag iaf dagens tester (tack gud) glömde mobilen så satt och pillade bort allt mitt nagellack medans jag väntade på bussen, kom typ fem styckna och frågade efter vägbeskrivningar bussnummer osv? ser jag ut som nån jävla turistguide eller?
kom iaf nys in jag och petro har suttit i kärstas sooool och rökt, mysigt! nu ska vi ha hårinpackning och baka chokladbollar!
hare bra ikvälllllll pusssssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0